7 Ekim 2013 Pazartesi

Dikiş kursuna başladım.


Dikiş kursuna başladım:))))))))))) yuppi
Konumuz kalem etek.
Model kitabından kalıbımızı çıkarıp, yerleştirip , kestik , biçtik.


   Arkadaşım Gülcan ile birlikte çok eğlenceli bir kurs geçiriyoruz. Cümlelerimiz hiç alışılmadık cümleler:" fazla iğnen var mı?" "hangi kumaşı aldın" buna yırtmaç yapacak mıydık" :)
Yıllardır tanışırız da birbirimize bunları soracağımız hiçç aklıma gelmezdi:)))))))))hele birlikte parşömene kalıp çıkaracağımızı hiç ama hiç ummazdım:)


             

                        Ama nasıl titiz çalışmışım değil miiiii:)))))

               Yarın bitirir miyim diye sordum öğretmenimize. Tebessüm etti ve dedi ki henüz değil. Ama niye, bitti gibi sanki:)

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

arkadaşım gitmişti geçtiğimiz yıllarda orada öğrendiğini ayrıca evde de uygulardı:)

kolay gelsin canım.

EMEL dedi ki...

Dün akşam, evdeki diğer eteklik kumaşımı eşzamanlı olarak evde kendim diksem mi, diye düşünmedim değil:)
Ama benim için sanırım biraz erken. Hele bir bitsin kurs ooo neler dikerim ben neler:)

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun, keyifli bir işe başlamışsınız. Ama dikkat, benim gibi kumaşçılara girince gözünüz dönerse evin de o kumaşçılardan kalır yanı olmuyor:)) Sevgiler...

YEB AKADEMİ dedi ki...

ooo emel hanım daha çok işiniz var daha bol teyel alınacak karşılaştırmalar yapılacak sonrada en zoru prova faslına gelecek kalem etek diktiğiniz için vücudunuza tam oturması lazım pek kusur kabul etmez kalem etekler eğer kalıp tam oturduysa problem yok ama benim gibi beliniz biraz inceyse prova gerekir sonrası kolay zaten iş makinaya kalıyor ben eskiden dikerken surflesinide etek bastırmasınıda elde yapardım ama şimdiki dikiş makineleri hepsini yapıyor.en güzel tarafıda bir süre sonra diktiğiniz ürünlere çocuğunuz gibi bakmaya başlıyorsunuz:)))))

EMEL dedi ki...

cafemola sormayın hakikaten dediğiniz gibi oldum kumaş alırken. Ama tuttum kendimi. Benden de kocaman sevgilerle:)

EMEL dedi ki...

Yelda hanımcığım, aynen dediklerinizi bugün yaptık. Kalıbı büyük çalışmışız 1'er santim arka ve ön parçalardan küçülttük, makinasını çektik. Astarı biçtik. Bugün bitiririm diyordum olmadı. Ama şu bol teyel olayı var ya onu öğretmen ilk diktiğimiz için bize bol teyel aldırmış, yeni sistem ise: beyaz karbon kağıdı ile çalışacakmışız. Yani daha hızlı olacak çalışma. Buna çok sevindim. zira başladım mı bitiversin istiyorum hani hemen de giyivereyim:)))Dün teyelli haliyle o kadar giyip giyip çıkarmışım ki bugün o teyellerin üst kısımları bolalmış. Sizin dediğiniz gibi bağ kuruluyor sanki diktiğinizle. hoş daha dikmiş de sayılmam. Ama çokk zevkli bir uğraşmış hem de çokk. Sevgiyle kalın:))