28 Mart 2013 Perşembe

Kanaviçe küçük örtüm:)

 
Olur muydu olmaz mıydı derken bir küçük örtü yaptım bitirdim:) etamini de ipleri de evde
olanlardan değerlendirdim. Uyumlu oldu mu bilmiyorum.
 


 .


 Burda kenar oyasını denemeye çalıştım Banu ablada gördüğüm firketeyi denedim ama beceremedim,

                                               Ben de hazır oya kullandım kenarlarına:)))))))))))))))
                                               Ve ta ta taaaam bitirdim  yaşasınnnnnnnn!!








 

2 yorum:

Banuca dedi ki...

Üstteki örtünde, bu örtünde çok cici olmuş Emelcim, hele balkonda oturup işlemesi ne zevkli olmuştur, hasretle bekliyorum şöyle veranda da mis gibi havada yayılmayı :)
Firkete oyan fena görünmüyor buradan, iplik kalın mı geldi acaba, niye beğenemedin kii :)

EMEL dedi ki...

Banu abla, sizden yorum gelmesi beni ne çok heyecanlandırdı bilemezsiniz. Siz benim idealistimsiniz. Yıllarca her gün izledim sizi zevkle ve hayranlıkla. Örtüleri beğenmenize sevindim. İplikleri evde olanlardan denedim o yüzden renkler olduğu kadarıyla denkleştirdim. Firkete oyası, evet dediğiniz gibi belki ipi kalın geldi,tuhaf duruşu var, sizin oyanız daha güzeldi. Söylediğiniz gibi bahçe olmak çok güzel. Bizim de üç yıl önce aldığmız bir bahçe var şehrin 7-8 km uzağında ve dediğiniz gibi verandada oturup zevkini çıkarmak cidden çok zevkli.
Bahçemizin fotoğraflarını koyucam. Her ne kadar biraz acemi olsak da elimizden geldiğince bişiler yetiştirmeye çalışıyoruz:)
Sevgilerimi gönderiyorum burdan size. Yorumunuz için çok teşekkür ederim:))