6 Aralık 2012 Perşembe

Bugün benim doğumgünüm:))) Çok güzel bir sabaha başladım hediyelerimi aldım. Gün boyu süren güzel mesajlaşmalar ve kutlamaları alıyorum.

Hediyelerim: :)))
Yüzüklüğüm:)

ahşap kutum:))

ve görünce deliye döndüğüm teneke kutularımmm:)))) bittim bittim bayıldım hepsine
ve ve ve dahası evimize yeni gelen bir konuğumuz:
ne şeker bişi bu di mi:))))))) bu yıkanmış hali , tüyleri haala ıslak kuruduğunda pamuk yumağına benziyor. 8 aylıkmış henüz:) isim düşünüyoruz, ne koysak bilmiyorum adına.
 

10 yorum:

hanife dedi ki...

Sağlıklı yaşlar dilerim...Hediyelerin çok hoş...
Bloğunu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim..

EMEL dedi ki...

Hanife hanımcığım, çok teşekkür ederim :)
Bloğunuza baktım tam benlik. Ben de sizin izleyicinizim. Eminim sizin bloğunuzdan da çok şeyler öğrenip deneyeceğim:) Görüşünceyedek sevgiyle kalın.

Banuca dedi ki...

Emelciiim, öncelikle doğum gününü kutlamak istiyorum her nekadar geç kaldıysam da... Tüm günlerin güzelliklerle dolu olsun dilerim :)
Aramıza hoşgeldin, ne iyi ettin de geldin :)
Anlaşılan sen de daldan dala atlayanlardansın, keçe işine niyetlenirken gördüğün danteli örmenden anladım, her ikisini de çok cici çok şık yapmışsın, emeğine sağlık :)
Yeni konuğuna bayıldım, bende de bir Bıdık var... Gerçekten pamuk gibi birşey, Pamuk uygun gibi :)
Görüşmek üzereeeeee :)

EMEL dedi ki...

Sizi burada görmek ne kadar heyecanlandırdı bilemezsiniz. Çünkü yıllardır sizin sitenizi hemen hergün takip ederek sizden feyiz aldım bu tür hobilere. Ve inanın tüm arkadaşlarıma sizin sitenizi tarif ediyorum mutlaka bakın harika şeyler var diye. Sizin hayranınızım yani:) O yüzden sizi burada görmek beni heyecanlandırdı. Sizin kadar olamasam da daha çok yeni olduğum için bişiler yapmaya çalışıyorum. Doğumgünü dileğiniz için çok çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın , çok öpüyorum sizi:))))

EMEL dedi ki...

Pamuk çok güzel bir isim. Adı pamuk bundan sonra:))))

Banuca dedi ki...

Emelciiiim, demek gizli takipçimdiiin, tekrar hoşgeldin o zaman benim kocamaaaan blog aileme :) Şekercim, yaptıklarını gördüm, çok güzel ve özenli, ben şile bezi işlemelerim dışında pek özenli çalışmam daha doğrusu sabırsız olduğum için özenli çalışamam :)) Ama fikir vermesi için her yaptığımı paylaşıyorum, böylece mutlu oluyoruuum :))
Öptüm seniii, Pamuğu daaaa :))

Adsız dedi ki...

hediyelerin gerçekten cok cicilermiş. güle güle kullan..
Sanada nice uzun hayırlı sağlıklı bi ömür diliyorum

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
EMEL dedi ki...

Evet itiraf ediyorum sizin gizli izleyicinizdim taaaa ki bir bloğum olana kadar:)Fakat sitenizi tanımama da 10 marifete borçluyum:) Ama her paylaşımınız bir diğerinden daha güzel, anlatıyorum böyle diyorum bir bidon düşünün hah işte ondan posta kutusu yapıyor dediğimde hadi canım diyorlar veee hemen sitenizin adresini veriyorum:)Bir de çorapdan soğan saklama sarkıtı yapmıştınız ya onu deniycem ama inadına çorap kaçmıyor:)))))
Kısacası ben sizi çokk zamandır severek takip ettiğim birisiniz. Ellerinize sağlık.

EMEL dedi ki...

cicileydi çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için:)sevgiyle kalın.